marts 29, 2021

Den skriftlige generalforsamling gav foreningen et budget at arbejde med, men vi savner at mødes, og vi har en masse at tage stilling til. Derfor er der generalforsamling den 26. maj med bla. valg til bestyrelsen og med flere vigtige forslag på dagsordenen. Fristen for at indsende forslag til bestyrelsen@irgensgaard.dk er som tidligere skrevet, den 5. april.

Bestyrelsen arbejder på et forslag vedrørende de loftsarealer, der ejes af foreningen i fællesskab, men som enkeltmedlemmer har eksklusiv brugsret til. Forslaget vil give de pågældende medlemmer mulighed for at købe den del af deres bolig, som de i dag ikke ejer formelt.

Til afstemning kommer også et forslag om portlåse og et forslag om elektronisk varmeaflæsning. Desuden fremlægger bestyrelsen et forslag om forbedring af varmesystemet.

Sæt kryds i kalenderen den 26. maj, og deltag i diskussionen og afstemningerne.

Indkaldelse og materiale til generalforsamlingen sendes ud til alle medlemmer fra vores administrator, Nicolai Giødesen, senest 14 dage før generalforsamlingen.

 

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}